Nieskategoryzowane
Zgromadzenie Wspólników
100% udziałów w Milanowskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. posiada Gmina Milanówek reprezentowana na Zgromadzeniu Wspólników przez Burmistrza Miasta Milanówka.
Zarząd Spółki: Prezes Zarządu - Pan Sebastian Budziszewski
Przewodniczący Rady Nadzorczej: Pan Andrzej Górny
Członek Rady Nadzorczej: Pani Kinga Maciejewska
Członek Rady Nadzorczej: Pan Rafał Olborski
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Beata Klimiuk
- Wytworzony przez: Beata Klimiuk (Koordynator Biura Zarządu, Kadr i Płac)
- Kategoria: Nieskategoryzowane
- Odsłony: 149953
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na rok 2021
Nazwa podmiotu: Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Data sporządzenia: 25 luty 2021 r.
Dokument opracował: Koordynator ds. dostępności - Beata Klimiuk
Zatwierdzam:
/ - /
Piotr Ambroziak
Prezes Zarządu
PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI NA ROK 2021
Na podstawie art. 14 pkt. 5 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2020 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. Poz. 1696 z późn. zm.) przyjmuje się Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Lp. |
Zakres działalności |
Realizujący zadania wynikające z art. 6 ustawy |
Sposób realizacji |
Termin |
1. |
Przekazanie do publicznej wiadomości danych koordynatora ds. dostępności. |
Koordynator ds. dostępności |
Zamieszczenie informacji na stronie www.mpwik-milanowek.pl oraz stronie Biuletynu Informacji Publicznej o wyznaczeniu Koordynatora ds. dostępności wraz z danymi kontaktowymi. |
25.02.2021 r. |
2. |
Sporządzenie Planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. |
Koordynator ds. dostępności |
Opracowanie planu działania, przekazanie do zatwierdzenia przez Prezesa Zarządu i podanie do publicznej wiadomości na stronie www.mpwik-milanowek.pl oraz BIP. |
26.02.2021 r. |
3. |
Dokonanie analizy pod kątem dostosowania administrowanych obiektów do minimalnych wymagań dotyczących dostępności. |
Koordynator ds. dostępności we współpracy z Koordynatorem ds. dostępności Urzędu Miasta Milanówka (jako właściciela budynku siedziby MPWiK Sp. z o.o.) |
Uzyskanie informacji ze wskazaniem na wymagania w wymiarze architektonicznym i komunikacyjnym wynikające z zapisów art. 6 ustawy. |
10.03.2021 r. |
4. |
Dostosowanie strony internetowej MPWiK Sp. z o.o. do standardów dostępności cyfrowej oraz prowadzenie witryny zgodnie ze standardami. |
Koordynator ds. dostępności we współpracy z Administratorem strony internetowej |
Opracowanie i wdrożenie nowej strony internetowej wraz z dostosowaniem do standardów dostępności. Zamieszczenie na stronie materiałów opracowanych pod kątem dostępności cyfrowej WCAG 2.1. |
15.03.2021 r. |
5. |
Dokonanie diagnozy w zakresie dostępności alternatywnej w przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami ze względu na ograniczenia techniczne i prawne. |
Koordynator ds. dostępności |
Uzyskanie informacji ze wskazaniem na wymagania o charakterze zapewniającym wsparcie np. pracownika, wolontariusza lub innej wyznaczonej osoby wynikające z zapisów art. 7 ustawy. |
15.03.2021 r. |
6. |
Wdrożenie usprawnień sensorycznych w siedzibie MPWiK Sp. z o.o. |
Koordynator ds. dostępności |
Montaż dzwonka przy drzwiach wejściowych, wzywającego pracownika do pomocy osobie niepełnosprawnej, montaż kontrastowych taśm na drzwiach wejściowych, przygotowanie tablic informacyjnych w brajlu, przygotowanie tablic wizualnych z rozmieszczeniem pomieszczeń w siedzibie, montaż pętli indukcyjnej w Biurze Obsługi Klienta. |
30.03.2021 r. |
7. |
Przygotowanie pracowników do obsługi klienta z niepełnosprawnością. |
Koordynator ds. dostępności |
Zorganizowanie dla pracowników Biura Obsługi Klienta szkolenia, którego celem będzie poprawa jakości obsługi Klienta, rozwój umiejętności komunikacji i reagowania w różnych sytuacjach w kontaktach z Klientem z niepełnosprawnością, a także uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności. |
30.03.2021 r. |
8. |
Wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności: 1) architektonicznej 2) cyfrowej 3) informacyjno-komunikacyjnej. |
Koordynator ds. dostępności |
Możliwość stałego kontaktu z Koordynatorem ds. dostępności – bezpośrednio w biurze MPWiK Sp. z o.o. oraz za pośrednictwem e-mail i połączenia telefonicznego. |
Realizacja przez cały okres działania Koordynatora ds. dostępności |
9. |
Sporządzenie raportu o stanie dostępności zgodnie z art. 11 ustawy |
Koordynator ds. dostępności |
Przekazanie raportu do zatwierdzenia przez Prezesa MPWiK Sp. z o.o., następnie podanie do publicznej wiadomości na stronie BIP. |
31.03.2021r. |
10. |
Monitorowanie działalności, o której mowa w art. 14 ust. 1 ustawy w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. |
Koordynator ds. dostępności |
Przekazywanie możliwymi środkami niezbędnych informacji w zakresie potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. Podejmowanie działań mających na celu usuwanie barier i zapobieganie ich powstawaniu. |
Realizacja przez cały okres działania Koordynatora ds. dostępności |
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Jan Kowalski
- Wytworzony przez: Jan Kowalski (Redaktor strony podmiotowej BIP)
- Kategoria: Nieskategoryzowane
- Odsłony: 3880
Regulamin udzielania zamówień publicznych znajduje się w załącznikach.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Jan Kowalski
- Wytworzony przez: Jan Kowalski (Redaktor strony podmiotowej BIP)
- Kategoria: Nieskategoryzowane
- Odsłony: 4296
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Jan Kowalski
- Wytworzony przez: Jan Kowalski (Redaktor strony podmiotowej BIP)
- Kategoria: Nieskategoryzowane
- Odsłony: 3771